Dobývání

 Při závěrečném dobývání Helmova žlebu se bude dobývat reálná hradba. Je to velice nebezpečné, a proto je zapojení do této bitvy na vlastní nebezpečí.

 

 Bojující strany:

         na straně obránců bojují všechny oddíly z Rohanu, všechny oddíly z Lothlórienu a 1 oddíl z Vrchoviny (náhodným výběrem se určí, který to bude) a samozřejmě všechna CP náležící ke světlé straně

         na straně dobyvatelů bojují všechny oddíly z Železného Pasu, všechny oddíly z Mlžných hor a 3 oddíly z Vrchoviny (náhodným výběrem se určí, které to budou) a samozřejmě všechna CP náležící k temné straně

         Enti se závěrečného dobývání neúčastní (přidají se ke které straně chtějí a dostávají hodnost velitel oddílu a příslušné bonusy a dovednost)

         Rohirové mohou na hradbu s koněm

-         vrrčí jízda může na hradby

 

 Zbraně:

-          zbraně lze používat stejné, jako při bitvách v terénu (ty, co jsou schválené od organizátorů)

 

 Boj:

         probíhá podle výše uvedených pravidel (mohou se vyskytnout jisté změny, které jsou nadřazené. Bude na ně upozorněno!!!)

         bojovník, který stojí na zemi pod hradbou, nemůže bojovat zbraní na blízko s bojovníkem, který je na hradbě, a naopak. Lze však již bojovat, pakliže se bojovník stojící na zemi dotýká alespoň jednou nohou či rukou žebříku.

         vrrci mohou lézt po žebříku na hradbu, ale nemohou na něm nebo z něj bojovat

-         vrrčí jízda může lézt po žebříku na hradbu, ale nemůže na něm nebo z něj bojovat

         temná strana nemůže zavřít ani přivřít bránu. To může udělat pouze světlá strana

 

 Dovednosti:

         oddílové dovednosti zde platí a používají se (kromě dovedností Odvaha a Morálka). Musí se zvolit na začátku dobývání a nelze je v průběhu dobývání měnit (po oživení nabývají znovu své platnosti)

         dovednosti pro CP zde platí a používají se (kromě dovedností Zastrašení a Morálka). Musí se zvolit na začátku dobývání a nelze je v průběhu dobývání měnit (po oživení nabývají znovu své platnosti)

         jestliže je bojovník nebo velitel oddílu živý, nemůže znovunabýt svoji dovednost

         jestliže je CP živé, může znovunabýt své dovednosti klasickým způsobem, tedy 5 minut za jednu dovednost (nelze počítat takto strávenou dobu zároveň pro více činností vyžadujících časový interval, Léčení)

 

 Oživování:

         nepoužívají se zde již oddílové zástavy s morálkami, ale jsou zde jen oživovací místa společná pro všechny spojenecké národy, které se účastní buď dobývání nebo obrany (pro bojovníky i CP) a oživuje se z tzv. VM

         pro světlou stranu platí, že 1 VM = oživení 25 bojovníků

         pro temnou stranu platí, že 1 VM = oživení 50 bojovníků

         jakmile umře bojovník nebo velitel oddílu, oživí se znovu se stejnou hodností a se stejnou dovedností

         jakmile umře CP poprvé, oživí se znovu jako CP. Jakmile však umře CP podruhé, oživí se již jen jako velitel oddílu (už nedostává bonus k životům za hodnost CP, tzn. +3 životy, ale jen bonus za hodnost velitel oddílu, tzn. +1 život) a platí pro něj všechna pravidla jako pro velitele oddílu. Dále si vybere dovednost z dovedností pro oddíly

 

Léčení:

         řadoví vojáci ani velitelé oddílů se zde již nemohou léčit

         CP se mohou léčit u oživovacího bodu a to 5 minut do maximálního počtu životů (nelze počítat takto strávenou dobu zároveň pro více činností, vyžadujících časový interval, Nabývaní dovednosti)

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode