Jsou to bitvy v terénu, kde se bojuje o pojmenovaná místa a lze z nich získat Vítězné Body (dále jen VB) a Velké Morálky do závěrečné bitvy (dále jen VM). Vítězná strana zde získá 1 až3 VB (světlá nebo temná) a 1 až 3 VM.
VB slouží k nakupování zvláštních zbraní, použitelných k závěrečnému dobývání.
VM slouží k oživování při závěrečném dobývání.
Všechny questy probíhají ve stejnou dobu.
Počet questových intervalů bude 5 nebo 6 (bude záležet na vysílení a chtění hráčů a organizátorů).
Na questu se může zúčastnit boje libovolný počet oddílů a CP.
Na questech se může mohou náhodně objevovat zvláštní zbraně a zbroje.
Na každém questovém místě je přítomen organizátor (dohlíží na pravidla a bezpečnost) a papír velikosti A4 (z jedné strany černý a z druhé strany bílý), který určuje kdo má quest obsazený. A to tím, kterou stranou je otočen vzhůru. Jestliže je papír otočen bílou stranou nahoru, odměna z questu připadá světlé straně. Jestliže je papír otočen černou stranou nahoru, odměna z questu připadá temné straně. Tento papír mohou otočit na stranu příslušné barvy minimálně 3 živí jacíkoliv bojovníci z příslušné strany (je tím myšleno světlá nebo temná; nezáleží zde na tom, zda jsou bojovníci z různých věží či národů a v případě Vrchovinců se to řídí tím, za kterou stranu právě bojují) a to tím, že se ho naráz dotknou rukou.
Každých 35 minut (v přesně určenou dobu) od začátku bitev v terénu lze získat vytouženou odměnu z questu v podobě VB a VM.
Pozn.: přesně ve stanovenou dobu (každých 35 minut) se questový organizátor podívá na papír, zkontroluje barvu a zaznamená si výsledné body pro danou stranu. Pokud se stále ještě u daného questu bojuje, boj může dále pokračovat, a papír se může klidně otočit opět na libovolnou barevnou stranu. Body však budou přiděleny až za dalších 35 minut. I kdyby byl papír otočen jednu sekundu po výběru VB a VM, nedá se už nic dělat. Takto získané VB a VM nelze nijak ukrást.
Zde je odkaz na přibližnoumapu herního území s vyznačenými questy MAPA
Jak je vidět, tak je herní území rozděleno na dva sektory. Sektor světlé strany a sektor temné strany. U vyznačených questových míst (Q) jsou uvedeny odměny v podobě VM a VB. Hodnoty uvedené v závorkách jsou hodnoty, které získá soupeř, když drží určený quest.
Př.: v sektoru světlé strany je quest, za který získá světlá strana, jestliže ho má v držení 1 VB a 3 VM. Jestliže tento quest získá temná strana, bude z něj mít 3 VB a 1 VM.
Př.: v sektoru temné strany je quest, za který získá temná strana, jestliže ho má v držení 1 VB a 3 VM. Jestliže tento quest získá světlá strana, bude z něj mít 3 VB a 1 VM.
U questů je také napsáno, která strana jej má v držení od začátku hry.